onsdag 12. november 2008

Kaffeslabberas hos ScrappeHuset!






Siden denne kaffegreia har tatt helt av, har vi på Huset laget en artikkel om "alt" du kan bruke kaffe til og hvordan du gjør det!

Jeg har laget denne Loen i den anledning,bare å spørre om det er noe dere lurer på.

Ja, og så KAFFEMIST, heretter må alle som bruker kaffemist, kalle det "nabons kaffemist", siden jeg er den kjempelure oppfinneren!!!
Neida, jeg bare tuller her! Kos dere med kaffe i alle former og farger, lukter godt gjør det også!


Since this coffeething has got a hold on us here in Norway, we have made an article about how to dye with coffee! I have "invented" COFFEEMIST, so try it, and just spray it on, and you will get a nice shade of brown!

5 hyggelige hilsner og kommentarer:

Karina Beck sa...

Super flotte farver dette LO er i, Ser godt ud med kaffemisten ; )

Hege sa...

Så lekker LO du har laget! Utrolig mange fine detaljer, og kjempeflott med "kaffemisten"

MN sa...

Wow... så flott LO.
Skjønner at jeg snart må lære meg å drikke kaffe ;-)
Eller i hvertfall begynne å kjøpe kaffe og ha i skapet. Ser jo at den kommer til nytte til så mangt.
Nydelig!

Broggis sa...

Vakkert vakkert! Jeg har kaffe på sprayflask jeg nå! *fortermegåskrivenabonsover*...
jeg blir aldri mett av detaljene dine!!!

finnabair sa...

I love your style in layouts - so many elements in one LU - that is simply amazing!
I've tried to imagine the idea of cofee mist..but one question is - what kind og coffe do I need - traditional one? And how much?