tirsdag 4. oktober 2011

Shimmerz Paints!!!

For noen dager siden fikk jeg en mail fra Stacy McElyea, jeg svarte ja, og nå er jeg på designteamet til SHIMMERZ PAINT!

De har så masse lekre produkter, bare se her!!


Gleder meg bare til å begynne! Blir STAS!

7 hyggelige hilsner og kommentarer:

Toris sa...

Det hørtes gøy ut :) håper du trives med det da :)

Brit Sviggum sa...

Veldig kjekt dette, Lene :) Gratulerer så mye! De er heldige som har fått deg med på teamet! Veldig fin blogg du har! :)

Marianne/skorpionen sa...

Gratulerer så masse!!!! Gleder meg til å se deg "glitre"!
Og takk for en herlig helg!

Vibeke sa...

Gratulerer så mye Lene!!!
Gleder meg til å se:)

Carrin sa...

Gratulerer så masse Lene! Veldig fortjent :)

mettepip sa...

Gratulerer så masse Lene! Blir spennende å se hva du tryller frem med denne lekre malingen!

Ellen sa...

Spennende!! Tusen takk for fotoinspirasjon, takker deg i bloggen i dag! Takk og klem