torsdag 3. mai 2012

Video, goodies sponsored by Papirdesign!

Here you have the video I promised, and I just hope you forgive me if you think this is bad... just my 2. time making a video, so I need the training!

This layout was made for the class I had at Casatreffet, and for those who bought a Papirdesign kit with all the cool goodies I made this video! 

 Kits for sale 250,- NOK

Enjoy! (?)









Here you can see how to make the yellow flovwers.


The differens is that I just use a cirle punch and make a spiral by freehand. I't not importent how straight it is, it looks great eighter way.


Hope you like my video, critics please!


18 hyggelige hilsner og kommentarer:

Scarlett sa...

Det var så pen å høre stemmen din! Nå vet jeg hvordan ting høres bedre, LOL. Dette er en vakker, vakker side min venn. Jaw sluppet over her! Kjærlighet hver bit av den og videoen er fantastisk!

Kristin Langnes sa...

Takk for kjempeflotte tips og inspirasjon! Supert med video!

Marianne/skorpionen sa...

Herlig LO og en superflott video!!

Unknown sa...

Det var jaggu en bra video, Lene!
Du er den fødte lærer! Og dekoratør. Såklart. I tillegg til fotograf, villmarkskvinne, venn og lady. Faktisk. Låvv ja!

Beatemor sa...

DIGGER videoen du har laget. Vil veldig gjerne se slike igjen. Tror dette blir helgens inspirasjon til å scrappe litt :-)

Renee sa...

Ååååååh du er sååååå super - har jo kitet mitt liggende her - gleeeeeder meg til å scrappe "sammen" med deg.

Takk for at du deler altså ♥

Eva Gro sa...

Helt utrolig rått!!!
Digger den rett og slett:-)
Klem

EllenFossli sa...

WOW WOW WOW, noe så stilig <3 Så utrolig bra, digget måten du gjorde det på, og måten du deler med oss andre :) Kjempe bra, tusen millioner takk <3

Arnlaug sa...

For ein super video! Takk for at du deler:-) Og LOen er heilt nydelig!

Tonje sa...

Jeg er så gla jeg fikk mulighet til å kjøpe kitet... eeeelsker det!!! og eeelsker LOen som kom ut av dette kurset.

Takk for at du delte :)

Bthorn sa...

Sett videoen flere ganger på morgenkvisten - søren, du er god!

Tone-Lill sa...

Velig kjekt å se måten du jobber på. 1000 takk for flott video. LO ble jo bare helt fantastisk, liker veldig godt fargene som ble brukt. Ser gjerne flere slike videoer :)

Vicky Varvadouka sa...

As I said at TCR forum, I Absolutely LOOOVED the process!!! SOOO inspiring! I want to run to my craft room and start tearing my papers apart!!!! LOLOL
Thank you Nabon!!!!! Your work is so inspiring! I've become a big fan of yours!!!!
Hugs from Greece!!!
xoxo

Vicky Varvadouka sa...

I just wish I could understand what you say and learn some tips!!LOL!!

Zanka sa...

Loved your tutorial and your work!

Jill sa...

This is layout is just absolutely STUNNING! Wow!

Merethe sa...

Nydelig LO Lene. Gøy å se hvordan du jobber med den. Takk for flotte tips.

Klem fra Merethe

Scrappegal sa...

FLOTTE videoer begge to!!! <3 Veldig morro å se åssen du jobber steg for steg mot ferdig resultat! Og takk for flotte tips underveis, og til blomster!! :)
Skal virkelig kooose meg når jeg finner fram kitet ditt. Har spart det til jeg vet hvordan jeg vil bruke det! :) :)