søndag 9. oktober 2011

The Color Room #79 og Skissedillaskisse # 132!

Her er uken bidrag til ukens The Color Room #79 og Skissedillaskisse # 132!



Her er et bidrag til Skissedillaskisse #130!







9 hyggelige hilsner og kommentarer:

Synnøve sa...

My oh my!!!
Fikk gleden av å se den første IRL, og den er sååå lekker!!!
Tykk som bare det, lag på lag på lag, og med så masse lekre detaljer overalt!
Snop!
Digger måten du har duset ned hele siden med maling. Får lyst å lifte;)
Ha en fin søndag,
klem

Marianne/skorpionen sa...

Fantastiske LOer!!! Digger den lille bamsen du har med på TRC'n!! Du er så dyktig på farger!

aina sa...

Jeg så også den TCR`n irl, og det er noe av det fineste jeg har sett! Bare digger alle laga, fargene og detaljene...I LIKE!!! Håper du får ei flott uke :-)

Anne sa...

Alle LO-ene var jo så flotte, men SUKK, som jeg elsker den øverste! Nydelige bilder, sååå flotte farger, og herlig med alle perleswirlsene. :)

Blossom inch sa...

those pages are beautiful and absolute stunning, I am blown away looking at those pages. Beautiful indeed and love love love love them all.

Beatemor sa...

Nydelig Lene. Jeg var så heldig å få se den på første der IRL på Casa treffet og jeg prøvde å lifte deg. Var ikke så enkelt - utrolig mange detaljer du har med, men akk så lekkert! Digger måten du duser det ned med hvitmaling. Der lærte jeg definivt noe nytt som jeg tar med meg videre. Ha en flotters uke! Klem

kathie sa...

Oh goodness, I love your pages. That top one is so full of texture and the little bear is just beautiful!

Lydell Quin sa...

All of them are amazing Lene!!! So much texture and dimension.

Hege sa...

Så utrolig nydelig den "PS I love you" LOen var! Utrolig flotte farger, lekkert oppsett og nydelig pynting. Et mesterverk!