torsdag 20. oktober 2011

Gratulerer!

I dag har vår alles lille gode Ingeborg bursdag! Hun er 7 år, stolt og glad! Bursdagen ble feiret på Engersand, og alle jentene og et par gutter var bedt! Vellykket, frøken snupp var meget fornøyd!!


Ingeborg er ei helt spesielle og fin jente! Hun er vakker, søt, nydelig, kosete og sa jeg søt? 

Hun er kreativ, fantasirik, musikalsk og tankefull. Hun er rik på kunnskap, og har mange tanker om mange ting. Hun har god kontakt med sitt eget følelsesliv, og sier hver dag at hun elsker meg. Det kan være på forskjellige måter det kommer til syne, som når hun tegner en tegning eller lager et brev og legger det i postkassa. Eller når hun kommer bort til meg og sier at "nå trenger jeg en virkelig god kos, mamma" eller når hun ser på meg og sier " nå kjenner jeg i hjertet mitt at jeg har verdens fineste mamma, jeg elsker deg mer enn meg selv". *smelt*

Jeg ELSKER Ingeborg, uansett....

GRATULERER MED DAGEN, JENTA MI!








3 hyggelige hilsner og kommentarer:

Anne sa...

Gratulerer masse med dagen, Ingeborg! :D

Lula sa...

Vakker er hun...!!!!

Renee sa...

Elsker deg mere enn meg selv *snufs* V A K K E R ♥♥