søndag 26. juli 2009

Da er det tid for ny skisse!

Skissedillaskisse #18 er ute, løp å se på bidragene til designteamet!

Vi hadde et lite treff her i går, det  var som dere ser veldig moro, eneste vi savnet var Hege, bildene hadde blitt enda bedre da vil jeg tro!






Her er mitt bidrag, bildene er tatt på kvelden i ferien, vi var på hesteshow, og Ingeborg klatrer på en utskåren hestebenk som hun syntes var så fin. 

Spør hvis dere lurer på noe, gidder som vanlig ikke å lage liste over hva jeg har brukt... sorry




11 hyggelige hilsner og kommentarer:

Trine sa...

hahaha! konge bilder! flirer godt her jeg sitter!
diggbar Lo også, digger at du har sydd på bokstavene! ikke alltid like enkelt det, iallefall å få det pent..hehe!

Veronica sa...

WoW! Digger oppsettet på denne! Tror jeg må prøve meg på skissen, men det blir ikke lett å IKKE lifte deg, for jeg digger denne Loen!

Torill sa...

Utrolig brae bilder:0)
Og nydelig LO, sef:0)
Takk for alltid god inspirasjon!

Maria sa...

Jep, ser ut som at dere har hatt det helt topp, hehe. Stilige bilder og jeg er IKKE lei meg for at jeg ikke fikk anledning til å komme ....... (heller ikke flink til å lyge *lol*)

Ann-Katrin sa...

Thihi, ser ut som dere har hatt det moro ja. For noen uttrykk! Gleder meg til å se disse scrappet.. ha ha. Flott gjeng.

Unknown sa...

Kanon!! *ler meg ihjel*

Linn sa...

Åh for noen herlige bilder hihihi, ser ut som dere hadde det utrolig gøy, såå herlig når man kan få være litt fjollete og leken, nok alvor ellers; sant?!! VELDIG søt LO, vanskelig å forklare men det var en sånn ro i LOen, oppsettet, farvene og ikke minst bildene var bare perfekt rett og slett! Og så digger jeg at du syr slik i bokstavene, sååå kult!!

mi@ sa...

*juhu*
moro for unga.... bloggen kommer snart... skal bare

Maria sa...

Helu!

Du er morsom, snill og har en utrolig sterk personlighet. Det stråler en varme fra deg som jeg sjelden har sett før. Dyktig er du også, og inspirasjon for både meg og mange andre.

Derfor synes jeg du skal se litt i bloggen min *fnis*

Klem

Elisabeth sa...

Hehe, morsomme bilder, var sikkert veldig gøy :)

Og nydelig LO da!! Men uvant å se så "mange" bilder på en lo fra deg, er vant til at du som regel bare bruker ett bilde ;) Men det ble jo et supert resultat likevel! :)

Anonym sa...

kjempe mye fint i bloggen din. mye bra bilder du tar. klem