søndag 19. juli 2009

Award i dag!



Jeg har fått en award i dag, en hyggelig start på dagen må jeg si!  Loriete, tusen takk for utrolig koselige ord!  Husker deg godt fra kurset, og elsker den nydelige romantiske stilen din! Du er så flink med detaljer og farger!  Kos deg videre med scrappinga!

Les her hva hun skriver:

So, I would like to award - Lene aka Nabon! Her scrapworks are my inspiration and her personality is fantastic! Only after courses with Lene I let myself and my creativity free, then I have got so much positive energy and inspiration, I learnt soooooo much and I feel my works got soooooo much better after that! As for a beginner that was my breaking point to a new, more creative way of scrapbooking. THANK YOU FOR THAT! I just hope she will accept this award. As for me it would be an honor if she just looks at my works ;)

Så skal jeg gi den videre, og det synes jeg er vanskelig asså!!!  

Det er så mange som fortjener en sånn award!

Denne gangen velger jeg å gi den videre til alle de flinke, flotte, arbeidsomme, tålmodige og snille jentene på Scrappehuset!

Ruffa, Vibeke, Brita, Trine og Hilde!

3 hyggelige hilsner og kommentarer:

Renee sa...

Tuuuusen takk da snuppa.

Kommet hjem eller ???

Om så, så trenger jeg godeminner LO'en din på nytt - fikk åpnet den, men etter jeg lagret den så skjedde det noe merkelig med den, og jeg får den ikke opp igjen.

Og du kunne godt lagt ut trampolineønsket ditt i går altså - jeg ga bort en i går nemlig - skulle jeg ikke sagt kanskje *smiler*

Klemmer

Unknown sa...

Så hyggelig å få no sånt!! Grattis:-) *vel fortjent*

Vibeke sa...

Tusen takk Lene. Så hyggelig:)

Flotte feriebilder - gleder meg til å se dem scrappet:)