tirsdag 16. september 2008

Stafettbidrag 3



Denne har jeg glemt å legge ut, den er mitt bidrag til oppgave 3 i stafetten på Scrapping.no.

-spør hvis det er noe! OK?

9 hyggelige hilsner og kommentarer:

Vibeke sa...

Denne likte jeg skikkelig godt!! Er så flott med runde Loer!!:)

Karina Beck sa...

Wauw, hvor er det flot!! Virkelig gennemført,Wauw.

Monica sa...

Nydelig! :)

lillesmor sa...

Denne er bare helt nydelig, og en skam at ikke gikk videre til finalen!!

{ Kristina } sa...

Fy flate, noe så fint da! (sorry ordene). :D Elsker denne layouten, den er jo helt perfekt.

Anne Bente sa...

ejjjj total lækker altså, hvor er du bare god :)

Nina sa...

Denne var rå lekker!!!!!! Ingen tvil, nesten så jeg får lyst til å scrappe litt igjen...

Beate sa...

Kjempeflott!! ÅÅ jeg digger runde LOer altså!! Og andre former selvsagt. :)

Renee sa...

Åhhhh denne er aboslutt bare helt sjeldent vakker. Så utrolig tøft oppbygd med lag på lag på en rund en da.

Kjempenyydelig stemning og harmoni i denne - som mor som datter kanskje - med blomstene mener jeg *smiler*