tirsdag 9. september 2008

Skisse-o-mania 34!


Helt glemt å legge ut denne, vant jo med den til og med! hehe

elsker de grønne fargene, og synes jo Ingeborg ser ut som ei ekte lita Tingelingjente!

Gidder ikke skrive alt jeg har brukt, dere får spørre hvis dere lurer på noe!

16 hyggelige hilsner og kommentarer:

Vibeke sa...

Grattis med seieren!! Denne er rett og slett rå flott!!!!:)

_Kine sa...

Aldeles fantastisk! Du er helt rå!!

Carrin sa...

.............
.........

......nei jeg finner ingen ord jeg!

*sukk*

Heidi sa...

Nok en alldeles nydelig LO fra deg! Så fantastiske flott det var med alt det grønne! Grønn er egentlig ikke en farge jeg er helt komfertabel å scrappe med, men du får det i alle fall til å funke noe vanvittig.

Karina Beck sa...

Super flot LO i dejlige farver.

Broggis sa...

Elsker denne. Vakkert, vakkert!

Anne M sa...

Nydelig LO! Mange flotte detaljer du har på LOene dine.

Legger deg til i blogg-listen min. Kommer garantert tilbake:)

Anne Bente sa...

åhhhhhhhhhhhhh, hvor er den smuk

Kristine sa...

Gurimalla så vannvittig stilig denne var. Tar av meg hatten!!!

isabell sa...

Wow denne var helt rå :)

Gratulerer!

Anita sa...

Wow, denne var helt fantastisk!! Rett og slett utrolig vakker:))

Norunn sa...

ahh...såå nydelige kreasjoner du lager! Jeg digger scrappestilen din, helt utrolig flott!

Renée og Amanda sa...

Jeg kan helt ærlig si at dette er noe av det vakreste jeg noensinne har sett!!!


Særiøst!

Anonym sa...

fantastiske farger, nydelige grønn farger! og stilig oppsett og pynt. og virkelig ei helt nydelig jente:D

Store og små sa...

Herregud, Nabon...Jeg er bare stum av beunding altså. Dette må være en av de vakreste LO'ene jeg noengang har sett. Jeg simpelthen elsker fargene, bildene, pynten, tema..ALT!

Renee sa...

For noen fantasiskt flotte farger du har brukt sammen med bildene ALT kommer jo bare helt til sin rett alle veier her.

UTROLIG UTROLIG VAKKER