mandag 16. juni 2008





Har blitt tagget!
Jeg har blitt tagget av Lisbet:)
Her er reglene:"Hver spiller svarer på spørsmålene om seg selv. I slutten av innlegget gir du det videre til 6 andre personer og fører opp navnene deres. Så legg du beskjed hos dem om at de er tagget og ber dem lese din blogg. La personen som tagget deg vite det når du har lagt inn svar."

1: Hva gjorde du for 10 år siden?

Da var jeg selvstendig næringsdrivende med egen blomsterbutikk og jobbet døgnet rundt!

2: Nevn 5 ting du har/hadde på "gjøre-lista" di idag?

siden det er kvelden nå, og ikke så mye igjen av dagen, tar jeg med noe jag har gjort også! jeg har scrappet, vasket klær, gått 1 times tur på skauen med Lucky, og så skal jeg blogge og se TV!

3: Snack jeg liker??

Liker alt slags slafs og digg jeg!

4: Ting jeg vil gjøre som milliardær??

hjulpet gatebarn rundt i verden, jeg ville jeg bygget et drømmehus, og kjøpt "sommerhus" i utlandet, betalt gjeld til familie, kjøpt meg en råååå bil, en rååå båt og bare kost meg resten av livet!

5: Steder jeg har bodd?

Jeg har bodd mesteparten av livet i Lier eller omegn, men har flyttet mange ganger etter jeg flyttet hjemmefra, men jeg har også bodd på Lampeland og i Moelv!


Da vil jeg utfordre Fatima, Rita, Stempelgal, Ania og Ellen!


legger inn noen av de siste Loene jeg har laget!!

5 hyggelige hilsner og kommentarer:

Fatima sa...

Så ble jeg tagget av deg. Svarene er de samme som i går men takk. Er du klar for å ta bilder ?

Vibeke sa...

Nydelige Loer!!!! de 2 nederste var bare helt herlige!!!!:):)

Lene - nabon sa...

hehe, litt stressa, så ikke engang at det var samme taggen!!!*flaut*

Jaja, da slapp du å svare en gang til i allefall da!

Jeg er klar jeg, bare å komme det!! Håper vi får til noe kult noe!!!

Vi får avtale en dag!

Anonym sa...

og nå er du blitt tagget igjen! men denne gangen av meg!

"Plukk opp nærmeste bok, og åpne på side 123. Finn den femte setningen og publiser de følgende tre setningene. Tagg fem personer og skriv hvem som tagget deg"

Aquarell sa...

Flotte LOer!:D Og nydelige bilder i forrige post.