mandag 17. januar 2011

VI VANT!!!!!

Det var en gang to til dels uformelige søstre med NikonGRU som hvert år HVALfartet til Fotomessen/Reiselivsmessen i Lillestrøm. Dette året var de mer fornuftig kledd, uten hæler, men med støtputer i Shoxskoa i stedet! Det kom godt med!

Der toget de rundt, men begynnende gnagsår i nakken, fnisete og fæle, sukket og stønnet over alt de skulle hatt, hvor kjapt det Nikkorobjektivet var og "Seee, de kule bildene!".

De møtta masse morsomme mennesker på sin vei, enkelte større, mindre, flinkere eller mer skravlete enn andre. Noen snakket bare utenlandsk...(Tror hun var fra Rogaland...?)
Atter andre med stooore, lange og dyre ting hengende foran, andre med mest stoore øyne.....

Selv hører de til i kategorien med de med mellomstore dyre ting hengende foran, og da mener jeg ikke det man har under klærne.

De tråkket rundt, litt i ring og litt på måfå, de fniste og lo, hadde det som vanlig moro sammen! Morsomme kommentarer, fiffige løsninger og teite sjokkrosa dresser var noe av det de møtte på sin vei!

Etter å ha fyllt opp magen med karbohydrater, fikk de for seg at de skulle inn og vinne seg tur til utlandet!

Så gjorde de det!

(at de fikk med 200 enkeltpakker med Antibac, bare bekrefter at de tydelig ser ut som litt småslitne småbarnsmødre som trenger et avbrekk i hverdagen...

Etter å ha lastet En småskvetten Toyota full av svarte ranerbagger, vant jammen meg de multitaskende mødrene en tur til ISLAND!!!

Og har de ikke reist enda, er det vel fordi de fikk greie på det i dag, og ikke har rukket å få barnevakt...

Bilder kommer nok ja...

11 hyggelige hilsner og kommentarer:

Heidi sa...

Gratulerer!!!!!!

Kine sa...

lksjdfaqewwjdfsa,fsasjfq,,. s,.q-a,mfew, ta meg sammen,,,,jejqfwd,, sånn, puh!!! Griner så jævlig, du kunne advart at jeg burde gått på do først da!!!

WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!

HegeHB sa...

Så utrolig bra! Gratulerer!

Viola sa...

Hei, kommer via søstra di- gratulerer med tur til Island! Imponert jeg! :) Gleder meg til å se bildene derfra, et flott land! :)

ninabakke sa...

GratuleRer :) Så spennende.

Inas lune hjørne. sa...

Gratulerer så mye!

Synes jeg ser dere, altså. :-))

Marianne/skorpionen sa...

Hihi....artige dere!! Grattis og kos dere masse på tur!

Synnøve sa...

Grattis!!!
Kjempegøy!
Kos dere masse på tur!

Trine sa...

Gratulerer så mye! Kjempegøy!

Christoffer sa...

Gratulerer, det må være en drøm å få reise til Island! Lov å ta masse bilder til bloggen(e) da!:0)

Grethebella sa...

Kjempe gøy, GRATULERER SÅ MASSE!!
Gleder meg til å se bilder derfra.
Klem Grethe