mandag 10. januar 2011

SHOOT UTE I DAG...

Siden søstern og jeg hadde noen timer fri i dag, og siden det også klødde litt i Nikonfingeren, måtte vi bare ut og ta noen bilder!

Jeg var først ut, og siden jeg egentlig ikke liker å bli tatt bilder av, måtte jeg kle meg ut litt...fant de gamle brillene mine fra ungdomskolen...Alle kan vel se hvilket tiår det var? haha

(det var litt kaldt å sitt ute i bare blusen, men hva gjør man ikke for en fotogal søster...???)




(alle ser vel tydelig at jeg har golden retriver eller? Makan asså!!!)

9 hyggelige hilsner og kommentarer:

Marianne/skorpionen sa...

hahahaha....genialt!!

tæsj sa...

Hehe, tøffe bilder, og freshe briller!!

*marion* sa...

Dere er nå ba herlige da , digger humorn , å digger bildene deres =)

Brit Sviggum sa...

Fantastiske bilder, Lene :)))))

Renee sa...

For noen fantastiske tøffe bilder og for noen øyne på deg altså - vakre.

Klemmer

Unknown sa...

Hahaha! Sparer du pelsbollen til senere? *digger*

Marianne/skorpionen sa...

Hmmmm...kjenner jeg gleder meg til flere bilder fra denne seansen.
Måtte bare inn en gang til for å se - kuleste bildene jeg har sett på lenge!

Wenche sa...

Kjempekule bilder. Du ofret deg for en god sak

Hilde sa...

Herlige bilder!! Dere er unike og jeg håper jeg engang kommer på et fotokurs med deg!

Ha en fin uke!!