søndag 19. april 2009

Skissedillaskisse + Gjestedesigner Ania!


I dag er det ny skisse på skissedilla!!
*hopp-hopp*

Her er mitt bidrag denne uken!

Jeg har scrappet på en gammel bokperm, synes den var så fin! Bare spør hvis dere lurer på noe!

12 hyggelige hilsner og kommentarer:

Jonna sa...

For en nydelig LO! Og for en glimrende idè å scrappe på en bokperm.

loriete sa...

Fantastic LO! I love it! It is a very good idea to scrap on book cover. All colors, layers, everything is soooo niiiiccceee!And of course the model in photos is so cute and beautiful!

Agnethe sa...

Denne var herlig. Flotte bilder og fine farger:-)

ninabakke sa...

Nydelig!

Monica sa...

Kjempeflott LO Lene. Veldig skjønt med de lyse fargene mot bakgrunnen.

Og du, nå er det bildet av dere i sidebar'en min ;)

Ha en fin søndagskveld. Klem

Trine Blix sa...

Du beviser på alle måter at less defintivt ikke er more.... ;)
Jeg tror jeg må en tur innom på en bruktbutikk og finne meg noen gamle bokpermer jeg også - herlig idè!

Pia sa...

wow hvor er det kanon flot

Vibeke sa...

Kjempe lekkert!!!

Veronica sa...

Nyydelig altså! Og kjempegenialt å scrappe på en gammel bokperm!

Beate sa...

Nommen denna var bare lekker da!! Herlige bilder av jenta di :)

Toni sa...

Beautiful!!!! Ur work is so inspiring!!!

Leni sa...

fant bloggen din i dag, og må virkelig si det at jeg ELSKER stilen din, kan ikke sette fiingern på hva det er, men det er jo med detaljene og fragebruken din.
Denne var bare helt hææærlig, noe av d skjønneste jeg har sett på leeenge=)

kommer til å følge nøye med i bloggen din fremover=)=)