søndag 26. april 2009

skissedillaskisse #5

Denne har jeg laget til skissa på skissedilla denne uken, spør hvis dere lurer på noe!




Denne gangen er det Lula som har tegnet skissen dere skal kose dere med!


Jeg har vært på Grorudtreffet, kost meg masse, ledd masse, tissa nesten på meg der jeg satt og lo hele dagen, kvelden og natta. Kjempekoselig med selskap av Broggis og Maria!
Mi@ og jeg dro hjem klokka tre ca, da var det ikke mange som satt igjen der!

Fikk laget 5 LOer, en eske og et kort, så jeg synes jeg var ganske produktiv til meg å være, jeg har jo nesten ikke scrappa i hele år...

Fikk lodd på 4 av de, og vant jammen meg på 3 av loddene! Et stempel, en glimmermist og en vi ble enige om var prompelukt på boks! HEHE



Takk til Ingeborg (venninne av Mi@) for den søte kaninen!

16 hyggelige hilsner og kommentarer:

Karina Beck sa...

Super super sødt. Flot lavet!

Unknown sa...

Lekker LO :)

Leni sa...

Tja, hva kan man si?? JO, den manglet ingenting og var absolutt heeelt nyyydelig, for noen sukkersøte og nydlige farger (vil og scrappe rosa)

kjempe flott=)

Agnethe sa...

Denne var kjempelekker:-) Flott bilde av Ingeborg og nydelige farger

linn kr/sykepleier sa...

Spennende skisse. Nydelig LO. Den søte kaninen var virkelig prikken over i'en. :D

Veronica sa...

Nyyydelig LO! Elsket alle detaljer..

Torill sa...

Så utrolig lekkert!! Du er en sann kunstner!

Høres ut som om dere har hatt et kjekt treff:0)
Ga en super mandag!

Maren sa...

Så nyyydelig med den kaninen da!!

Renate sa...

Rådigger denne LOen din Lene. Du er bare så kreativ og det er en ren fryd å kikke gjennom dien Loer.

Klem

Maria sa...

Tusen takk for enda et koselig treff! Alltid like moro når dere er med :)) WOW, så produktiv du har vært, laget masse etter at vi dro jo!

Jaja, vi var jo ikke hjemme før 3 vi heller...hihi. Tror Anette kommer til å få høre om den bensinen en del ganger fremover *fnis*

Masse klemmer og koser ( og jeg er VIRKELIG lei meg for at du/dere ikke kommer på lpørdag *grynt*)

Klem
Maria

Jeanette Cecilie sa...

Nyyydelig!!!
Liker stilen din, utrolig flott, og tusen takk for innspirasjon :)
Har by the way lifta en av dine LOer, "veldig blonde lokker, veldig smart i hodet" :)

Vi hadde den LOen som innspirasjon eller lift i en konkurranse på BV :)

*klemmepå*

Sigrun sa...

Nydelig Lo, Lene! Det frister mer og mer å prøve meg lit på å lage Lo. Du er kjempeinspirasjon og helt plutselig kan det være at jeg får ånden over meg! ;o)
klem

Broggis sa...

Takk for en supert treff på lørdag! Helt støl i magan i flere dager etterpå. Kommer til å savne dere på lørdag...
God helg til dere!
Og stor klem til deg!

BellaMio sa...

Det er et skønt LO.., så mange fine detaljer!! Jeg kigger ofte forbi din blog.., du laver en masse skønne ting!!:-)

Linn sa...

*hjertesukk!* noe såååå vakkert, du er bare helt helt fantastisk dyktig!

Scrappegal Sørlending sa...

Så kult å høre at du også var på Grorudtreffet!! Det var jeg også! Men det var jo så mange der, at det var jo ikke så lett å oppdage alle man har fulgt med på på nettet.... :)