mandag 23. mars 2009

Scrappemessa er ferdig!





Tusen takk for en flott messe, Milla og alle andre om har gjort det mulig.! Jeg er imponert!!!

Jeg har hatt to kurs, og det var utrolig moro og lærerrikt! En flott gjeng srappedammer, både kjente og ukjente!

Resultatet av kurset kommer senere, den blir lagt ut på Skissedilla den 29.3.

Det var kjempehyggelig å møte HegeAL og Carrin, og vi fikk tatt masse fine og morsomme bilder av skisssedillagjengen! Håper dere kommer nedover igjen snart, så vi får litt mer tid sammen!
Resultatet av disse bildene ble til ny header på skissedilla, vi som liksom skulle være så seriøse...det var det liksom! hehe

7 hyggelige hilsner og kommentarer:

Kristin Langnes sa...

Kjempehyggelig å hilse på deg i helga, jammen meg glad du kjente meg igjen altså! hehe

Binna sa...

Tusen takk for et flott kurs - nå er det bare å tråle loppemarked og prøve seg frem - håper jeg får teken etterhvert:)

Du er ei dyktig scrapper:)

Camilla:-) . Camilla Raade Paulsen sa...

Hei Lene! Takk for sist!!! Det var veldig koselig å treffe deg :-)

Kule bilder av dere - rett bilde av gal gjeng *fnis*

Anonym sa...

Hei, så utrolig flott blogg du har, du lager kjempe masse lekkert! Lykke til med Skissedilla-bloggen, den skal jeg følge med på altså :)

Ha en flott dag videre!

Hilsen Cathrine

Helene i enga sa...

Takk for kjempeflott kurs med så utrolig mye fint i kit'et! Veldig artig å delta, og inspirasjonen kom - nå sitter jeg og scrapper hver kveld igjen :-)

Camilla sa...

Må bare slutte meg til resten av gjengen og takke for kjempeflott kurs:) Koste oss masse og så mye flott i kitet. Har vært innom blogen din titt og ofte før, og du lager utrolig mye fint, takk for masse inspirasjon:) Nå skal jeg ta en titt på Skissedilla!

Camilla

Broggis sa...

Så fint at du fikk lagt ut enda flere bilder da... Hehe!

Takk for sist! Gleder meg til neste gang!

God klem til deg!