tirsdag 10. mars 2009

egen heklekant...

På utfordring fra Ullpurka på Scrapping.no.

Jeg vet at du sliter med denne isste oppgave 6 så derfor har jeg en aldri så liten utfordring til deg...

Jeg vil du skal lage en LO, tema er valgfritt. Men jeg vil at du skal hekle din egen blonde og jeg vil ha bevis i form av heklenålen som sitter med blonden nesten ferdigheklet på her.

Vil og se kreativ bruk av fjær og blomster og knapper!

Tar du den?



Så klart tar jeg utfordringen, og her er resultatet:






............................................................

Denne lagde jeg til den siste oppgaven i Mesterscrappen...oppgaven var å ikke bruke, blonder, bling eller blomster!!!!!!!

SJOKK!!!


14 hyggelige hilsner og kommentarer:

Elisabeth Helland sa...

det ble jo lekkert dette her jo......du klarer nå å trylle av det meste.... takk for en koselig helg sist helg, det var veldig hyggelig å få møte deg.... håper du og dine får en fin dag i dag..

aase sa...

lækkert,lækkert, lækkert!! Herlig med blonder,gamle,nye,brukte, what ever!!!

Anne M sa...

Kjempelekkert! Det gjorde seg med en slik hekle-kant rundt;)

Takk for titten!

Pia sa...

super flot layout med den hæklede kant , flotte detaljeg lækre farver du har brugt, såååå nydeligt det hele

Bettan sa...

Härliga layouter!
Ja, vem vill inte ha förändring nu...längtar ju efter våren :-)

Maria sa...

Mmm, alltid like hærlig fra deg vettø :) Så bilder fra Sabeltann-jakten. Anette fortalte alt :) Kanskje vi kan ta en grillings-party til sommeren hele bunchen med barna og alt? Anyway...gleder meg tl 2. mai...og til 20 mars også ;)

Klemmer fra
Maria

Maria sa...

Mmm, alltid like hærlig fra deg vettø :) Så bilder fra Sabeltann-jakten. Anette fortalte alt :) Kanskje vi kan ta en grillings-party til sommeren hele bunchen med barna og alt? Anyway...gleder meg tl 2. mai...og til 20 mars også ;)

Klemmer fra
Maria

MN sa...

Så fint med den heklekanten. Kjempeflott LO.
Det ligger noe til deg i bloggen min.
Klem fra Monika

Broggis sa...

Sjekk bloggen min bebi!

Får fremdeles ikke lest dissa innlegga dine jeg:( Blokkert jeg eller?

Linn sa...

Åhhh så vakkert med heklet kant, SOM jeg ønsker jeg kunne hekle altså!! Blir et så romantisk uttrykk syns jeg. Har vært elendig på å kommentere i blogger i det siste, men vil bare si at din blogg er en av mine store favoritter. Du takler enhver stil, farve og uttrykk! Du er bare fantastisk flink! Tusen takk for all inspirasjonen!

Gine sa...

Nydelige LO'er med flotte detaljer

=)

/Stine sa...

Kjempelekre LOer, som vanlig :)

Camilla sa...

Så nydelig bilde med katten! Kjempefint:) Blir supert med kurs på Scraporama til helga:)

Hege sa...

Så utrolig nydelige LOer du lager, og du mestrer alle stilarter... imponerende!