fredag 8. august 2008

Vaskepulverboks...


vet ikke helt hva jeg synes, hadde liksom tenkt å prøve å scrappe noe kult med sterke farger og kult stæsj, blir mye lyse og duse farger om dagen...

-meeeen ble liksom aldri helt fornøyd, og sleit med å finne ut hva jeg skulle bruke...

vel uansett, sånn ble det nå til slutt, oppi her skal jeg spare penger til MEG SELV!!!

7 hyggelige hilsner og kommentarer:

Aquarell sa...

Så stilig!:D
Den ideen må huskes!
Flotte lerreter du har laget i forrige post også.
Ha en fin helg.

{ Kristina } sa...

Syns nå den var råstilig jeg da! :) Super idé, skulle hatt noe til å spare småpengene mine i.

Line A sa...

Så utrolig kul!!

Som scrappere kan man vel ikke kaste noe søppel snart.. *hihi*

Lula sa...

For en kul boks til å samle penger i!! Den kan man ikke overse nei*lol* Jeg har en slik boks hjemme selv, som går til scrappeting....kanskje jeg skulle dekorere den, slik at den ble mer innbydende hi hi, god ide Lene!!

Du har fått en award av meg, sjekk bloggen min!

Vibeke sa...

Denne var utrolig stilig!!! Takk for tipset:)

mi@ sa...

Hvor mye har du spart nå da? *lo*
Er det til neste års tur til Scrapp-a-ganza, det eller?

Lene - nabon sa...

nei, penger til deg...

haha