fredag 25. juli 2008

ny LO i kveld!


Siden jeg ikke får scrappet på en ukes tid nå,(hyttetur med besøk og bilferie...) så måtte jeg bare scrappe i kveld, dvs. Scrapping .no bestemte det.

Egentlig hadde jeg tenkt å sette meg ned, men etter å ha lagt mine 2 nylada Duracel-unger til sengs, hadde jeg mest lyst til å gå og legge meg.. men så fikk jeg et spark bak på forumet der, og dette ble resultatet.

Jeg har brukt gamlenotearkomslag kjøpt på brukthandel i Drammen, et frimerke fra Ungarn (Magyar) fra Fenris- TUSEN TAKK FENRIS- noen biletter og annet scrap fra ferien.

Dette bildet er ferien beste synes jeg, og kommer nok til å scrappe det flere ganger, dette var en skikkelig hurtigscrapp, har lyst til å sitte og kose meg med bildet flere ganger!

Vel, i morra er det ut på tur, uten nett, så

SO LONG!!!

8 hyggelige hilsner og kommentarer:

Snuppelure sa...

Denne var aldeles NYDELIG og det var bilde også :)
Nydelige fargekombinasjoner og masse lekkre detaljer :)

Veronica sa...

Wow! Ble helt satt ut av det nydelige bildet, jeg! Og Loen gjør virkelig at bildet kommer til sitt rette, NYDELIG!

ninabakke sa...

Bilde er super nydelig! :) Kjempe fin LO!

Renee sa...

Vakker LO - like imponert som alltid jeg. Har gitt den bort i en utfordring jeg *smil* og jammen i meg tror jeg at jeg skal låne den litt selv og.

Dette bilde av lille snurpa er helt fantastisk vakkert nyyyydelig *smelt*

Wenche sa...

Nydelig LO. Og det var virkelig et flott blinkskudd. Du er en meget dyktig fotograf. Lar meg stadig imponere av bildene dine, OG av scrappingen ikke minst.

mi@ sa...

Godt at dere endelig har kommet hjem igjen... scrappe i kveld da *smile*

Sjekk bloggen min ;-)

Vibeke sa...

Utrolig nydelig LO - som alltid!!:)
Ble utfordret til å lifte deg jeg - har du lyst så kan du se resultatet i bloggen min:)

Linn sa...

Endelig tør jeg skrive i bloggen din hihi! Sant altså, er her å sniker og sitter å måper hver gang. Spesielt denne LOen fikk meg nesten i knestående! Du er en scrapper etter mitt hjerte, jeg finner masse inspirasjon og såå mye glede i din blogg. Du er en mester i detaljer, farver, vel mester i alt når jeg tenker meg om *knis* Og du tar sååå vakre bilder *smelt*

Har forresten liftet deg til en utfordring og det var sååå gøy, men jeg hadde prestasjonsangst langt oppi nakkehårene! Men såå gøy!!