torsdag 3. juli 2008

Barnehagegaver!






Jaja, endelig ferdig...

Har lager 5 gaver til de som jobber på avd. til Håkon i barnehagen. Jeg har brukt After eight og melkesjokoladehjerter og jeg synes det er noe ordentlig herk å måtte scrappe så "nøye"
Jeg liker jo best å rive å klippe uten å måtte måle og være nøyaktig i det hele tatt, er ikke noen millimeterscrapper nei...

Vel, resultatene ser dere, litt skjevt og rart, men det er vel greit nok, gidder IKKE å gjøre det på nytt i allefall...

I morra drar vi på ferie, gleder meg MASSE!!!

12 hyggelige hilsner og kommentarer:

Berit sa...

Jeg synes nå eskene dine ble flotte jeg da!! Bare så du veit det!
Jeg koser meg over alle flotte takkgaver som lages til om dagen, jeg skal nemlig lage noen til høsten. *fnis*

God ferie!!!

Carrin sa...

Herrefred de var virkelig forseggjort disse små skjønnhetene...ser jo nå at mine ATC til barnahage personalet blir bare blåbær iforhold!

Fatima sa...

Flotte esker. Hm dette skulle jeg også ha gjort men.... God ferie

_Kine sa...

Disse ble helt fantastiske!! :D Riktig god ferie =)

Aquarell sa...

Så flotte gaver! De faller helt sikkert i smak hos maottakerene.:D
God helg til deg.

Unknown sa...

WOW!! Så lekre bokser!! Lekkert lekkert lekkert! Kos deg GIGA på ferie!! :D

Anita sa...

Disse var jo rålekre, Lene!! :D Syns du kan være kjempefornøyde med de jeg altså;)

Lula sa...

Lekre gaver du har laget. Det gav meg masse inspirasjon for fremtidige scrappegaver;) Gøy å se altered scrapping fra deg, det mestret du suverent!

Ha en flott ferie og kos dere masse:)

Klem

Lene - nabon sa...

Tusen takk alle sammen, veldig hyggelig at dere liker prøveprosjektene mine... Rekker ikke innom alles blogger om dagen, må bare beklage...

Nå er det bare noen timer til vi må dra, gruer meg til turen, men gleder meg til vi kommer fram!!!!

Anonym sa...

herremin!
de eskene var nydelige!

jeg elsker å titte innom bloggen din fordu er en helt utrolig flink scrapper! og jeg får masse inspirasjon fra deg!:D

Wenche sa...

Flotte gaver.

Tuppene sa...

HELT NYDELIG! Fatter ikke hvordan du får til å lage så fantastisk fine ting! Heldig de som fikk eskene:)