søndag 3. oktober 2010

Skissedilla #80 og månedens sponsor.

Denne gangen er det Jenny Bowlin som har sponset oss med lekre kit og flott premie til månedsvinneren! Skissedillaskisse #80 er ute!


Det er jeg som har designet skissen, håper mange liker den og blir med og leverer!
Her er mitt bidrag!

Her er premien fa Jenny Bowlin!

Anbefaler samtlige å ta turen innom Jenni Bowlin Web side for haugevis med
inspirasjon og et hav av himmelske produkter.
Samt besøke Jennis personlige blog. Ei meget meget dyktig dame!

Legger ved noen Loer jeg har glemt å blogge! Begge er bidrag til Dilla!

3 hyggelige hilsner og kommentarer:

Camilla sa...

SÅ herlige LOer! Tonnevis med farger og liv:) Skikkelig friske og så flott sammensatte elementer, detaljer og farger på alle tre. Nå fikk jeg lyst å hive meg med på ukens skissedilla;)

God søndag!
Camilla

Linda Brun sa...

Kjempelekker layout. Stilig med papiret som er revet og krøllet...

Inn å sjekker skissen...

Linda

Scrappegal sa...

DIGGER "Child" LO'en din!!!!!
Den er bare såååå inspirerende!!! Tror jeg må lifte den en gang! :)