mandag 26. april 2010

Andreas, en knakanes kjekk kar!

På lørdag dro vi på "Tunet" i Prestfoss og hadde en liten shoot der! Fikk endel fine bilder av Andreas og mammaen og pappaen hans!

I bloggen til søstern og i fotobloggen 2B Photography, kan du se flere!

Her er noen av de!





Legger inn ukens bidrag på skissedilla også med det samme jeg har dere her! hehe

Denne uken er det skissedillaskisse #57 og skissen denne uken er det HegeAL som har laget!

Her er mitt bidrag...ikke fornøyd, hadde tenkt å lage et nytt men så rakk jeg ikke det da...søren og!!!

4 hyggelige hilsner og kommentarer:

Unknown sa...

Takk for turen:) Ps. Dere skylder meg 12 kr for utført ukesoppdrag!*intern*

Masse fine bilder!

Grethebella sa...

Flotte bilder Lene, og som jeg skrev hos kine. Synes gutten er lik tanten sin jeg. Er noe med øynene tror jeg.

Kul Lo du har laget. Skjønner ikke at du ikke er fornøyd.. tøff er den ihvertfall.

Klem Grethe

Heidi sa...

Flotte bilder!!! layouten er kanonkul!!! Digger det gule arket og tittelen!!
Ha en suveren uke.

Elisabeth Helland sa...

oooh, nice den LO'en din altså....very nice...