tirsdag 9. juni 2009

Hjelp meg å vinne!


Jeg har lagt inn bilde av Ingeborg på Telenors fotokonkurranse, og der oppfordrer de til å sanke stemmer blandt familie og venner!

https://lagring.online.no/sections/competition/view.php?id=18&sortby=votes#5602

Dette er mitt desiderte yndlingsbilde av henne, det er AKKURAT sånn hun er!

8 hyggelige hilsner og kommentarer:

Anonym sa...

Veldig kult bilde, jeg iler inn for å stemme på deg!

Lene - nabon sa...

Takk takk!!!

Ewonne sa...

Underbar bild! Jag har varit inne och röstat nu ♥

KjerstiKK sa...

Så hærlig bilde:)
Stemt;)

Unknown sa...

Jeg hjelper til hver dag:) Elsker det bilde!!

Camilla:-) . Camilla Raade Paulsen sa...

Da har jeg stemt på deg!! skikkelig herlig bilde da :-)

Zarah sa...

Försökte, men omrösningen var stängd, stod det. SYND, för fotot är underbart! :D

Scrappegal Sørlending sa...

Kongekult bilde!!! :D