søndag 24. mai 2009

Ofrer alt for deg...


her er mitt bidrag til Selleri sin skissedillaskisse #9!

Den ble ganske enkel, og nesten lit C&S til meg å være...hehe Jeg syntes skissa var en utfordring,  men var grei da jeg bare fikk begynt på den.

Spør hvis dere lurer på noe!

18 hyggelige hilsner og kommentarer:

MonaV sa...

Jeg falt skikkelig for bildet. Det var bare såååå nydelig!!
Skjønn jente da:)

Hege sa...

Så nydelig bilde!! Lekker LO!

Ann-Katrin sa...

Dette var veldig annerledes til å være deg. Hvor er all pynten? He he, synes den ble veldig delikat og kan likevel se at dette er laget av deg. Thumbs up.

Chlo70 sa...

This layout is so nice, i love it and the way you use the dymo.

Trine sa...

utrolig lekker Lene! digga gråpapiret bak bildet! og ingen tvil om at du kan foto!

Mokka sa...

Så vakker LO! Og et helt utrolig nydelig bilde. :)

Torill sa...

Helt nydelig!! Flott med CS-LO også!!!

Renate sa...

Guri land nor så lekkert. Denne var veldig ikke-deg, og så er den veldig deg alikevel. Nydleig gjennomført og et vakkert bilde av Ingeborg.

isabell sa...

Nydelig bilde av en flott jente, en delikat og lekker LO der bilde kom helt i fokus.

Mariann (mais) sa...

Denne LO'en var stilren og lekker. Liker godt bildet i sepiafarger.
Klem fra Mariann

Karina Beck sa...

Meget smukt.!!

(Favvis)Maria sa...

Sån söt LO! Underbart foto!

Anita sa...

Nyyydelig!! Det krølla brune papiret og syingen var utrolig flotte detaljer. Nydelige bilde og pynt:) Enkel, men flott!

Siw Eldhuset Hansen sa...

Gosj for en herlig lo:)

Monika sa...

Nydelig!! Så sart og delikat!!
Flott pyntet!

Iselind sa...

Utolig flott LO. Falt pladask for den. Du lager så mye fint, og jeg har lenge vært fan av det du lager.
Det er inspirerende å titte i bloggen din.

Iselind

Grethebella sa...

Whow, du kan jo scrappe denne stilen også du. Nydelig bilde av Ingeborg. Utrolig masse stemning i bilde.
Love it!

Anonym sa...

Otroligt vacker lo! =)

Ha det gott, kramar Ulrica