onsdag 7. januar 2009

Nytt år, lover å være flinkere til å...

-ta vare på helsen min- og å gjøre den bedre
-være snill med alle rundt meg
-studere litt mer
-scrappe masse mer ;-)
-sende ALLE awards videre,

SORRY ALLE SOM HAR GITT MEG EN AWARD SOM JEG IKKE HAR SENDT VIDERE!!!!

-kommentere mer i bloggene rundt omkring
-ta mer bilder
-pluss andre mer personlige saker og ting jeg ikke vil skrive her...

denne awarden har jeg fått av Bettans Pysselblogg



Tusen takk, utrolig koselig!

Jeg sender den videre til Marianne fordi hun er en DIVA, Anette fordi hun er en kanin *fnis* og Linda fordi jeg liker at hun er så flink og positiv!

5 hyggelige hilsner og kommentarer:

Salte sa...

Tusen takk Lene!!! Gleder meg VELDIG til å treffe deg igjen i Mars - det er såååå lenge siden vi har sett hverandre! Skaff deg barnevakt med EN GANG! hehe

klem

Lene - nabon sa...

blir nødt til det, håper svigermor ikke jobber!!!

Gleder meg til å se hvor Hjertelaget holder til!!!

Broggis sa...

Kanin du... *fnis*
GTusen takk!

Gleder meg til lørdan jeg!

Vibeke sa...

Lykke til med nyttårsløftene dine!!! Gleder meg til å se hva du skal scrappe i 2009:)Blir moro å jobbe sammen med deg i Scrappehuset:)
Håper du får tid til noen av utfordringene inne på Scrapping the Music - på norsk også:)

Klem Vibeke

Lene - nabon sa...

jobber med saken!

Har i allefall skrevet ut teksten!

Grattis med åpning der forresten!