torsdag 28. august 2008

nytt bidrag til scrappehuset!



Har laget denne til utfordrigen her på scrappeHuset, og rakk det før kofferten og alt stæsjet pakkes og jeg drar på scrappetreff på Papertrends i morra, og stortreff på Grorud på lørdag!

*jippi*

Jeg har scrappet på innsiden av en boblekonvolutt, brukt en rosa olabuksetag fra Cubus, røde tyggekaramellpapirer, en tynn kakeserviett, og et bånd med dusker jeg fant på en brukthandel i går!!!

Ellers er det Love, Elsie, Hambley, BamPop, thickers, tag, journalingdings fra... og stiftemaskinen som er brukt!

13 hyggelige hilsner og kommentarer:

Anne M sa...

Flott LO!! Så kreativ du har vært da;)

Sett litt i bloggen din, mye fint du har laget. KOmmer nok igjen å titter;)

Vibeke sa...

Der kom det et bidrag til fra deg ja:) Denne var utrolig flott - og godkjent:):)

Kjempegøy at du er så aktiv inne hos oss i Scrappehuset:):)

Renee sa...

Denne var flotters - så tøffe farger og jeg er alltid like imponert over sammensettingen av ulike utvalg av farger og typer bokstaver i overskriftene dine.

Morosamt at du deltar

Klemmer
Renee
ScrappeHuset

Heidi sa...

Ååh ... så herlig denne var Lene! Å scrappe på en boblekonvolutt var jo genialt da. Digger fargene og godteripapiret. Digger stilen din altså.

Kos deg på treff i helga din heldiggris!!

Klem fra Heidi

Beate sa...

Skikkelig stilig LO! Herlig og kreativ og absolutt godkjent denne gangen. *hehe*

Ha en flott helg

Beate

Store og små sa...

Flate altså, du er bare ekkelt flink! *hihi* Mestrer jo alle stilarter altså...

Digger stilen din!

Salte sa...

Herlig nabon!! Jeg er blodfan! Du rocker brakka.

{ Kristina } sa...

For en stilig layout. Digger de duskene.

Norunn sa...

KJempestilig LO, og kreativt bruk av materiale!

Trine sa...

så kul! den båndkanten med dusker var skikkelig kul!
kreativt med konvolutten!
mye snop her i bloggen din!

Gladie sa...

Ugg! Noen ganger er det så enkelt at man kan undres på at man ikke har kommet på det før. Har vridd hodet for å finne ut hva jeg skulle gjøre med de boblekonvoluttene - foruten å sende de videre. Selvsagt skal det scrappes på innsiden! Tusen takk for inspirasjon - kanontøff og steike stilig side!!

Lisbet sa...

Hallo Nabon!!!
Sjekk bloggen min, det ligger en award til deg der!!

ninabakke sa...

Herlig LO :)

Du har fått en award hos meg