søndag 11. september 2011

Skissedillaskisse #128!

NY skisse og ny LO fra meg!

Denne gangen ble det en veldig VELDIG C&S fra meg! Følte faktisk for å lage noe rent og pent, og denne ble resultatet!

Bildene er av Ingeborg som spiser markjordbær på hytta i Sigdal!


4 hyggelige hilsner og kommentarer:

MonaV sa...

Kult å se du lager noe annet enn du bruker, og denne var lekker. Så nydelig jenta di er:)
Også må jeg bare si at jeg liker headeren din så godt.
Prøver å fikse min egen, men jeg får det ikke slik jeg vil.....har nok ikke god nok greie på det:):)

Ha en fin dag!

Maria sa...

JEG DIGGER DIN C&S!
Digger, digger, digger.......!
Er det overlay du har skrevet ut på og lagt under bildene?

Tell me your secrets!

Klemmer og koser og gleder meg til CASAtreffet :) Nå må du lære meg dette med kamera igjen...den derre M-knappen vettø *hihi*

Maria sa...

Nei...var det A-knappen?

Lene - Nabon sa...

teksten er skrevet ut på arket, og så har jeg satt på bildene... Ferdig!

M, A -what ever! -bare ikke auto!
hehe