søndag 31. oktober 2010

Skissedillaskisse #84 og The Color Room #30!

Her er mitt bidrag til skissedilla denne uken, vi har nå kommet til #84, og håper dere blir inspirert til å være med!!!

Jeg er blitt inspirert av Brit denne uken, jeg har klippet ut bildet sånn hun er så god til. vet ikke om jeg synes jeg har fått det til så bra, men jeg har nå hvertfall prøvd!


Så skal jeg skryte litt, kan jo ikke bare være beskjeden heller! (*akkuratsomomjegerdetheletiden???FNIS*)



Jeg har levert til The Color Room denne gangen også. Her er mitt bidrag denne gangen!



13 hyggelige hilsner og kommentarer:

Brit Sviggum sa...

Hei Lene,
Nå skal jeg skryte av deg :)
LOen til denne ukens Skissedilla er bare helt utrolig stilig!!!! Den er helt rå! DIGGGER den.
Og gratulerer igjen som utvalgt hos TCR! Knallfin layout!
Og så - LOen til denne ukens palett hos TCR: FANTASTISK. Den er jo bare LEKKER. Kjempeflink er du. Du kommer til å ta TCR med storm, nå når du er igang :)
Ha en flott søndag.
Klem Brit

Vibeke sa...

ÅÅÅÅÅÅ - jeg bare digger den til TCR!!! Den er helt RÅÅÅÅ!!! Noe så herlig!!! :)

Anonym sa...

Så kule bidrag. Lo-en til skissedilla fikk jeg helt dilla på. Knalltøffe detaljer.

Marianne/skorpionen sa...

Helt fantastiske LOer Lene! Til skissedilla; den var jo knallkul! Og synes du virkelig fikk til "Brit-tekninkken"!
Og den du leverer nå til TCR - for et kunstverk! Så herlige og mange detaljer, nydelige fargesammensetninger og rett og slett nyyydelig!

Bente F sa...

Åh Lene,jeg så denne loen på TCR og ble bare helt forelsket! Holder helt med Brit om at du kommer till å bli en absolutt favoritt der!!
Jeg kommer iallefall helt sikkert til å holde öynene på deg. Skal sjekke Skissedilla også!!

Norunn sa...

Utrolig lekkert! Men, jeg lurer litt på hva slags album du bruker, for du lager jo ganske innholdsrike sider :) Jeg har i alle fall litt problemer med å få mine tykkeste sider i lommene.

Ha en god søndag! :D

Torill sa...

Helt utrolig nydelig!!!!
IN love, altså!!!

Anonym sa...

helt utrolig flotte LO'er! du er så flink på mange forskjellige stiler! Den øverste var bare helt rå!!!

rosy3108 sa...

wonderful!

unni's scrappeboble sa...

Gurimalla for en fantastisk flott LO. Mange flotte saker her inne :)

Heidi sa...

WOOOOOOOOOOOOOHOOOOW...bidraget til The Color Room er bare suuuuuuuuuuuuuper flott!!!! Digger alle detaljene!!! :))

~Isabell~ sa...

ahhh, jeg kan bare ikke få sett meg mett på dine kreasjoner, du er kanon dyktig=)

Tiss sa...

Cette page sur color room avait retenue toute mon attention, elle est à tomber!!! J'aime les couleurs automnales et la dispostion des éléments!!! une beauté cette page!! bravo
Tiss