søndag 28. februar 2010

Skissedillaskisse # 49!

Denne uken er det HegeAL som har designet skissen på Skissedilla!

Her er mitt bidrag, og håper dere leverer dere også!

10 hyggelige hilsner og kommentarer:

Zarah sa...

Åååååh jösses... WOW! Jag har inte ord för hur underbar den här är!!
*dyrkar*
:D

Anonym sa...

Så nydelig den var. Lekkert!

MonaV sa...

Utrolig nyyydelig!!!
Dette er du en mester på:)

Birgitte sa...

Denne var flott! Nydelig bilde og tilbake til din gode gamle stil. Eg rådigger den!

Kristine sa...

Nydelig! Digger bildene dine! Tar du dem overeksponert, eller redigerer du i ettertid? Og tar du bildene med svart hvitt innstilling på kamera eller redigerer du på PC'en?

Lene - nabon sa...

redigerer bildene i etterkant ja!

Takk for koselige kommentarer jenter!
*varmer*

Scrappegal sa...

Du er suuuuperdyktig!!!!! :D
derfor ligger det en award i bloggen min og venter på deg!!! :)

UlrikaT sa...

WOW, helt enkelt super lekker LO!

Meriam sa...

wowwww awsome layout i love it!!!

Inger sa...

Fantastisk nydelig...delikate farger, herlig bilde og flott pynt. Imponert over at du får på så mange sommerfugler jeg....jeg pleier å flytte rundt på en sommerfugl jeg før den blir utelatt;) Mye å lære jeg:)