søndag 27. desember 2009

Årets siste Skissedillaskisse!

Skissedillaskisse # 40 er vår siste skisse i 2009! Håper dere blir med og scrapper nå i romjula?

Jeg har laget skissen denne gangen og her er mitt bidrag!

Bildet er av meg og det er tatt i Drammen på Papibredden i sikkert 100 minusgrader!Det føltes hvertfall så søstern og jeg holdt på å fryse i hjel. Vi hadde nemlig vært på Lier sykehus noen timer først, men hadde ikke lyst til å dra hjem til unger og mas riktig med en gang, så vi tok en tur til Drammen...hehe

16 hyggelige hilsner og kommentarer:

Unknown sa...

Ja, det var turen sin det! Reprise snart?? (alle trenger jo litt fri)*kremt* Herregud så kaldt, godt du hadde med de digge vottene dine. Hanskene mine var det lite varme i...

Digger det bildet! Stilig...

Karina Beck sa...

Super skønt layout.

Siv Anne sa...

Nydelig, herlig og enkel med et utrolig flott bilde

Pia sa...

Skulle gjerne slengt meg med, men hvor er scrappelysta? Og tid til scrapping?
Uansett, en lekker LO fra deg, og et nydelig bilde! Liker fargekombinasjonen - kult med knall rosa!
Ha ei fortsatt fin romjul!

Asil sa...

BRRRR! BRRRR! Så stilig med det rosa mot det kalde bak bildet. Og så søte pingvinger da!!! :D

Sonja sa...

Kult bilde med kul lue! Flott layout du har laget :)

MonaV sa...

For det første så er dette bildet så flott!
LOen er knallstilig og kjempesøt med de to pingvinene.
Brrrr 14 kuldegrader er for kaldt!!

Ønsker deg ei fin nyttårshelg!

Nina sa...

Heisann, Lene!

Godt å se at det ikke bare er her det er bikkjekaldt...

Rå stilig bilde av deg og du kler virkelig de sæte pingvinene altså :)

Ha en super nyttårs fering!!

Stoooooor nyttårs klem fra Nina

annes paperfun sa...

Skikkelig stilig bilde og LO!
Det var en god ide å scrappe om kulda som er nå om dagen...takk for tipset!
Snøen på bloggen fant jeg her
http://www.bloggerbuster.com/2008/12/simple-snow-effect-widget-for-blogger.html

Godt nyttår og takk for all inspirasjon som du gir!!!
Nyttårsklem Anne

Grethebella sa...

Flott LO Lene, likte spesiellt godt det kalde og det varme omhverandre.

Bildet ditt er RÅ stilig! Skikkelig kult.
høres ut som om dere hadde en koselig søstretur. Pyttsann hva gjør vel litt kulde??

Godt nyttår, hils Stig og ungene.
Klem Grethe

PS. Skal hilse fra Rune til dere.

Ann-Katrin sa...

Hei Lene. Godt nytt år!
Så sykt kul layout og bilde! Så stilig! Det har vel vært deilig med litt skolefri. Tusen takk for koselig kommentar i bloggen min og håper du har det bbbrrrrra i kulda.

Heidi sa...

Digger denne Lene!!!!!

Elisabeth Helland sa...

næh så lekker....og jeg simpelten digger pingvinene....hihi..herlig....

Monicas Univers sa...

Skjempe fin LO. Utrolig kult bilde av deg. :)

Line Bjerk sa...

Så stilig LO!!! Helt herlig!

Scrappegal sa...

Kanon nyyyyydelig foto!!!!! :D