onsdag 17. juni 2009

Skissedillaskisse #12


Endelig får jeg surra meg til å legge ut mitt siste bidrag til Skissedilla denne uken!

Vi har blitt sponset med papirer fra Papirdesign, duse nydelige ark! Jeg fant inspirasjon i sommerfuglene, klipte de ut og satt de på med puter i forskjellige høyder.

Så skal jeg fortsette å scrappe alt som skal leveres i løpet av juli, for da er vi på ferie uten nett, eller har med PC'en da og håper det er et hotell på veien som har nettilgang! 

Nå er mye av reisen planlagt, så da gjenstår det bare å planlegge og gjennomføre alt som har med pakkingen å gjøre...og det blir ikke lite!!!

Vi skal ha bilferie i år, og skal kjøre til Ungarn, og bo i Balatonlelle. Vi skal ta Kielferja nedover, innom Serengeti Park i Tyskland på bursdagen til Håkon, så skal vi innom Rothenburg, reiser videre ned til Sveits og Bodensjøen, derfra inn i Øssterrike og nydelige og vakre Tirol. Så skal vi se på Eventyrslottet i Swangau, for deretter å overnatte i Burg Oberanna i nærheten av Melk. Derfra drar vi videre til Wien, og inn i Ungarn der skal vi overnatte 2 netter. Vi drar sammen med svigers, og de har sagt at vi får fri fredagen til å dra å shoppe på outletten i Parndorf. Så drar vi til Balatonlelle hvor vi skal bo i dette huset i en uke. Så bærer det hjemover, og det tar vi litt på sparket sånn vi liker det!

Gjett om jeg gleder meg!

8 hyggelige hilsner og kommentarer:

Maria sa...

Hei Lene!

Takk for sist, det var veldig kos å se deg igjen selv om jeg ikke kunne bli så lenge. Denne ferien ser bare helt herlig ut, håper du tar masse bilder!!!!

Ønsker deg og dine goood tur!! ...og en god sommer, dette ser lovende ut :)


Og du,den LOen er nyyydelig. Du har teken så det holder i massevis og jeg gleder meg veldig til å se hva mere du lager for tiden.

masse klemmer fra
Maria

Unknown sa...

so peaceful and quiet! lovely!

Grethebella sa...

Åh... for en tur, så heldige dere er. Vi skal feriere i Norge vi i år med alle 5 ungene. Tror ikke vi skal begi oss på en slik tur med en i bilen som er lei etter 1 time.. Håper å få til en tur til Steinkjer til Mona, men vi får se. Masse god tur til dere ihvertfall.

Lo'en din er nydelig. Bildet er jo hel skjønt og stemingen rundt fantastisk... også er jeg veldig glad i sommerfugler da.. JUST PERFECT!

Klem

Unknown sa...

Utrolig flott Lene.. Enda flottere der den står i vinduskarmen i stua di..

coco.nut sa...

The title is perfect for this LO! Beautiful and really peaceful :)

Gro sa...

Så nydelig LO Lene.

Så ønsker jeg deg og dine en herlig sommerferie.

Iselind sa...

Så nydelig lo du har laget.
Herlig bilde, flotte sommerfugler og flott tekst.
Du inspirerer. Tusen takk:)

Iselind

Pia sa...

super nydeligt og smukt layout