søndag 30. november 2008

Gamle bilder, ny LO!


Denne lagde jeg en kveld her hjemme, satt og scrappet med min gode nabo Marianne. (mi@)

Jeg har vært hjemme og snoket i bokhylla til mamma, og der fant jeg igjen de gamle fotoalbumene, masse koselige gamle svart/hvittbilder fra mamma og pappa var små, samt masse bilder av min bestefar som var olympisk turner.

Denne har jeg brukt de aldeles nydelige arkene til 3ndy papir på, elsker disse arkene!!!

Tusen takk for stemmene i skisse-o-mania!!!

10 hyggelige hilsner og kommentarer:

N.W.O.O. sa...

Visit this blog. Thank you!

Broggis sa...

Gratulerer med seieren!
Elsker denne, og gleder meg til å se hva du lager av de andre herlige bildene du fant!

Karina sa...

Lækkert LO. Flot sat op.

Madam sa...

Nydelig LO. Morsomt å bruke "ordentlige" gamle bilder som faktisk har en historie å fortelle.

Linda sa...

guri så nydelig! flotte farger og oppsett!
har du brukt ordentlig gammelt bilde eller har du scannet det først?

nabon - Lene Bjørnerud sa...

Dette har jeg scannet, mamma ville ha igjen de orginale...

Syntes det ble ganske bra jeg!

Maren sa...

Så nydelig!! Helt herlige farger og papirer du har brukt. Utrolig koselig å scrappe de gamle bildene :)

Sophinette sa...

Your LO is beautiful ! And the old photo is so sweet ! It's nice to scrap old souvenir ! I really love your work !

Salte sa...

Ahhh... vakkert vakkert!! Hvor tar du det fra? *sukk*

... jo det stemmer det... blomsterfingra dine *hehe* Jeg digger deg!

disa sa...

AV,無碼,a片免費看,自拍貼圖,伊莉,微風論壇,成人聊天室,成人電影,成人文學,成人貼圖區,成人網站,一葉情貼圖片區,色情漫畫,言情小說,情色論壇,臺灣情色網,色情影片,色情,成人影城,080視訊聊天室,a片,A漫,h漫,麗的色遊戲,同志色教館,AV女優,SEX,咆哮小老鼠,85cc免費影片,正妹牆,ut聊天室,豆豆聊天室,聊天室,情色小說,aio,成人,微風成人,做愛,成人貼圖,18成人,嘟嘟成人網,aio交友愛情館,情色文學,色情小說,色情網站,情色,A片下載,嘟嘟情人色網,成人影片,成人圖片,成人文章,成人小說,成人漫畫,視訊聊天室,性愛,a片,AV女優,聊天室,情色