mandag 15. september 2008

Skisse-O-mania 37





Her er mitt bidrag til skisseomania uke 37!

Vant gjorde jeg også! Dere får spørre hvis det er noe, gidder ikke skrive alt jeg har brukt...(lat som vanlig!)

10 hyggelige hilsner og kommentarer:

Karina Beck sa...

Super flot. Spændende detaljer. Er blomsterne hjemmelavede??

Anne Bente sa...

bøjer mig i støvet, du er bare total god altså, super flot

Anne Bente sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Lene - nabon sa...

Nei de er ikke hjemmelagde, kjøpte de på Grorud, men husker ikke helt hvem som lager de..., skal lete etter posen!

Broggis sa...

Jeg dååååååååner!
Noe så vannvittig lekkert! Studerer og studerer!

Vibeke sa...

Denne er bare helt utrolig nyyydelig!!!:)

Idag sa...

Nydelig LO! Mange flott detaljer :-)

Renee sa...

For en utrolig deilig og vakker LO.
En masse nabondetaljer helt på nabonvis.

Denne har jeg vært inne og kikket på mange ganger nå altså - LEKKER

Blomstene om det er de i velour (?) er sikker fra Maya Road, har noen som er veldig like i et annet stoff i hvert fall og de kommer derifra.

Klemmer

Anneli sa...

Jeg har nettopp "oppdaget" deg (:
Åhh.. for noen utrolig nydelige LOer du tryller frem <3
Har et par produktspørsmål på denne.. Hvilke blomster har du brukt og hvor kommer notearket fra?
Ha en fin førjulstid (:
(linker til deg på siden min jeg <3) Klem

Lene - nabon sa...

takk for det!

Notearket kommer fra en bruktbutukk i Drammen, så det er nok ikke så lett å få tak i de..., blomstene er fra Maya Road tror jeg...

Husker ikke helt, men mener de er det!

God førjulstid til deg også!