fredag 27. juni 2008

jeg har blitt tagget!
jeg har blitt tagget av Iselin!!!!
her er oppgaven:
"Plukk opp nærmeste bok, og åpne på side 123. Finn den femte setningen og publiser de følgende tre setningene. Tagg fem personer og skriv hvem som tagget deg"

Jeg leser ikke lenger faglitteratur, har jo ferie, men nå leser jeg stort sett kataloger, og den som ligger foran meg nå er BO - bygg og bolig.

s.123, står det;I Upnors gulvvarmesystem er fremtiden innebygd; en helhetsløsning for behagelig,sikker, sunn og økonomisk oppvarming i dag og i morgen.Upnor tenker framtidsrettet...Miljøbevisthet og konvertering hører sammen.

da skal jeg tagge 5 personer. og da velger jeg disse:

Cecilie
Elisabeth
Stitchesandscraps -Kirsten
Nina
Renee

så får vi se om de utfører taggen;

....................................................



jeg har fått award fra vibeke!!!
Jeg setter veldig pris på det, blir så glad når jeg kan inspirere andre til å scrappe og kose seg med hobbyen sin!


-rules are:
Who gets the AWARD “ Brilliant WEB-blog ? “Web sides and blogs , witch contents and designs YOU think, are especially noteworthy.
Award rules are:
Winner takes and uses the LOGO.Make a link to the page who gave you this award.Find at least 7 pages to give this award – (best blog design, best show of designs, whatever YOU find to be the reason why it is the most BRILIANT web page).
Make links to the pages you choose.Make a comment and let them know they have been AWARDED.

Jeg sender denne awarden videre til 6 scrappere som inspirerer meg:)

mo9ca
tovetyll
Neeta
Carrinsofie
Lula
catrine

Ha en fortsatt fin helg!!!

1 hyggelige hilsner og kommentarer:

Carrin sa...

Så smill du er!! Tusen takk for awarden! Setter pris på sånn jeg!!!