torsdag 22. mai 2008

Eksamenstid...






jaja, egentlig burde jeg sitte å pugge læringsteorier og observasjonsmetoder, men det er så mye annet spennende...

Neida, jeg leser jeg men må jo ha en pause innimellom. Det har blitt lite scrapping i det siste, altså jeg har jo scrappet bare ikke fullt så mange og så mye som i den mørkeste vinterperioden.

Legger ut noen av de nysete, resten av det jeg har laget er til noe som kommer snart i en annen blogg, og så har jeg 6 LOer i Vi scrapper nå. Ellers er hodepinen vært bedre nå en periode, og hos fysioterapauten i dag fikk jeg to like lange ben igjen... Ikke rart jeg har hatt vondt i hofte, hadde 7 cm forskjell på benlengden...*dååån*


Og ja, hvis jeg får godsnakket med sambo, så drar jeg på treff i morra!!!
Papertrendstreffene er så koselige!

Ha en fortsatt fin dag, hvis det er noen innom da...

1 hyggelige hilsner og kommentarer:

Anita sa...

Kjempelekre layouter!!